Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menü navigációhoz
Hervis gyakran ismételt kérdések Itt megtalálhat minden kérdést, amely a Hervisnél történő vásárlással kapcsolatos. Az Ön kérdését még nem válaszoltuk meg?Írjon nekünk üzenetet és kollegáink készségesen állnak rendelkezésére!

 

1.       Regisztráció & Saját számlám

1.1.     Hogyan tudok online egyenleget/regisztrációs fiókot nyitni?

Ahhoz, hogy létrehozzon egy online egyenleget, először kattintson az Én egyenlegem fülre, majd azon belül válassza a Most regisztrálok lehetőséget, végül adja meg az adatait. Kérem, hogy minden csillaggal (*) jelölt mezőt a valóságnak megfelelően töltsön ki! A jövőbeni belépésekhez szüksége lesz az Ön által megadott email címre, valamint az Ön által szabadon választott jelszóra. A Most regisztrálok gombbal lezárja a bejelentkezést.

1.2.    A későbbiekben meg tudom majd változtatni a személyes adataimat?

Igen. Először jelentkezzen be az eredetileg megadott email címmel és jelszóval a www.hervis.hu oldalon. Ott válassza az Én egyenlegem menüpontot, majd azon belül a Saját adataim pontot. Itt bármikor meg tudja változtatni az adatait, mint például a nevét, címét vagy a belépési adatait.

1.3.     Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavam?

Először jelentkezzen be az eredetileg megadott email címmel és jelszóval, majd válassza az Én egyenlegem menüpont alatt a Saját adataim pontot. A Bejelentkező adatoknál tudja megváltoztatni az email címét és a jelszavát.

1.4.    Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavam?

Kattintson az Én egyenlegem menüpontra, majd az „Elfelejtettem a jelszavam” gombra. Adja meg a regisztráció során megadott email címét. Ezután rövidesen megkapja emailünket, benne egy kóddal és egy linkkel, amiknek a segítségével új jelszót tud beállítani.

1.5.    Ahhoz, hogy rendelni tudjak, muszáj létrehoznom egy vevőegyenleget?

Nem! Vendégként, regisztráció nélkül is lehet rendelni.

2.       HERVIS Club

2.1. Hogyan regisztrálhatok a Hervis SportsClub-ba?

Töltsd le az applikációt, vagy jelentkezz be online fiókodba egyszerűen és gyorsan, valamint használd ki a tagság nyújtotta előnyöket.

2.2. Szükség van e-mail fiókra ahhoz, hogy regisztrálhassak a Hervis SportsClub-ba?

Igen, e-mail cím megadása mindenképp szükséges a regisztrációhoz.

2.3. Amennyiben rendelkezek már Hervis SportsClub fiókkal, akkor automatikusan van az applikációban is regisztrációm?

Abban az esetben, ha online profillal rendelkezel, vagyis digitális kártyával rendelkezel, akkor nincs más teendőd, mint az app-ban bejelentkezni a weboldalon is érvényes e-mail címmel és jelszóval.

2.4. Hogyan tudom megváltoztatni a személyes adataimat?

Személyes adataidat (például: név, cím) bármikor meg tudod változtatni, az "Adataim" menüpontban, akár az applikációban vagy a weboldalon.

2.5. Kapok kedvezményt Hervis SportsClub kártyával?

Az új SportsClub előnyei által pontokat gyűjthetsz vásárlásaid során amit jóváírás után bármikor levásárolhatsz áruházainkban és online is. Minden elköltött 100Ft után 1 pontot jóváírunk. Beváltásnál pedig 1 pont 3 Ft-ot ér. E mellett számos egyéb előnyre tehetsz szert. Részletek itt.

3.       Hírlevél

3.1.    Hol tudok feliratkozni a hírlevélre?

Ide kattinva 1 perc alatt!

3.2.     Milyen előnyei vannak a hírlevélnek?

Legújabb termékeinkről és akcióinkról első kézből értesülsz! Kuponkódod minden alkalommal megtalálod a hírlevélben!

3.3.     Milyen gyakran kapok hírlevelet?

Általában hetente kétszer küldünk hírlevelet. Kiegészítésképpen időnként küldünk speciális hírleveleket a különböző eseményekhez köthető akciókról.

3.4.     Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?

Azon felhasználóink számára, akik többet nem szeretnének hírlevelet kapni, a hírlevél legalján található egy Leiratkozás a hírlevélről mező.

 

 4.       Vásárlás & Rendelés

4.1.     Bárki tud bármikor rendelni?

Magyarországi szállítási címmel, de magyar vagy külföldi címzésű számlával bárki rendelhet. Rendelni a nap bármely időszakában lehet. 

4.2.     Hogyan működik a rendelési folyamat a HERVIS Online-Shoppon?

1.       Helyezze az Ön által kiválasztott terméket a kosárba. Ehhez kattintson a „Kosárba” gombra.

2.      A kosár oldalon adható meg kuponkód, ha esetleg rendelkezik kedvezményes kuponnal. Ha befejezte a bevásárlást, a kosár menüpont alatt kattintson a „Biztonságos fizetés 4 lépésben” gombra.

3.     A vásárlás véglegesítése bejelentkezéssel, vagy vendégként is lehetséges.

4.       A rendelés lezárásaként kattintson a „Megrendelem” gombra.

5.      Bankkártyás/PayPal-os/Ajándékkártyás fizetés esetén, amennyiben a fizetés sikeres volt/Utánvételes fizetés esetén, amint megkaptuk a rendelését, küldünk Önnek egy visszaigazoló e-mailt, amiben megerősítjük a rendelését.

4.3.     Hogyan alakulnak az árak?

A vásárlás időpontjában az Online-Shopban megadott árak és szállítási költségek a mindenkori nemzeti valutában (Áfá-t tartalmazza) érvényesek. Az árjegyzéki árak a szállítók, illetve a gyártók által nem kötelezően javasolt, a termék piaci bevezetésének időpontjában való árakat jelölik.

4.4.    Az Online-Shopban megtalálható összes terméket meg tudom vásárolni az üzletekben is?

Nem, az Online-Shopban levő termékek közül nem mindegyiket lehet helyileg megvásárolni. Ez fordítottan is igaz, vannak olyan termékek, amelyek csak az üzletekben elérhetőek.

4.5.     Eltérő a termékek ára az Online-Shopban és az üzletekben?

Előfordulhatnak árkülönbségek, hiszen különböző helyi akciókat és különböző online akciókat hirdetünk. Ez különösképpen igaz a Mega Countdown akciókra, amik csak és kizárólag az online vásárlás során érvényesek.

4.6.     Telefonon vagy e-mailen keresztül is tudok rendelni?

Sajnálatos módon se a telefonon, se az e-mailen keresztül beérkező rendeléseket nem tudjuk figyelembe venni. Az Online-Shop keretein belül csak a megadott rendszer segítségével leadott rendelések érvényesek. Tehát csak az Online-Shopon keresztül tud rendelni.

4.7.     Meg tudom nézni az eddigi rendeléseimet?

Igen, amennyiben már regisztrált nálunk, az Én egyenlegem> Vásárlásaim menüpont alatt meg tudja nézni a rendeléseit.

4.8.    Mikor kapom meg a megrendelt termékeket? Mennyi ideig tart a rendelés?

Normál méretű csomagok esetén 3-5 munkanap. Kerékpárok, fitneszgépek, ping-pong asztalok esetén 7-10 munkanap. A rendelés leadása pár percet vesz igénybe.

4.9.     Hogyan tudom nyomon követni a rendelésem?

Amennyiben rendelkezik vevőszámlával, az Én egyenlegem> Vásárlásaim menüpont alatt nyomon tudja követni a szállítás státuszát. Amint az áru elhagyta raktárunkat, küldünk Önnek egy megerősítő e-mailt.

5.       Click & Collect

5.1.     Mi az a Click & Collect rendelés?

Egy Click & Collect rendelés segítségével az Online-Shopban rendeli meg a terméket, majd az egyik üzletünkben veszi át.

5.2.     Mikor tudom átvenni a Click & Collect rendelésemet?

Amint megérkezett a termék és átvehető állapotban van, küldünk Önnek e-mailben egy tájékoztató üzenetet. Ennek a tájékoztató üzenetnek, valamint egy érvényes fényképes igazolványnak (pl. jogosítvány) a felmutatásával átveheti és elviheti az árut. Átvétel utáni fizetésre ebben az esetben sajnos nincs lehetőség.

5.3.     Mennyi időn keresztül áll a rendelkezésemre a Click & Collect rendelésem az általam kiválasztott üzletben?

A termék átvételéről szóló tájékoztató elküldése után 10 napon keresztül őrizzük az árut a kiválasztott üzletben. Amennyiben nem viszik el az árukat, azok törlésre kerülnek. A vételár visszatérítése ugyan olyan módon történik, mint a fizetés.

 

6.       Fizetés

6.1.    Hogyan és milyen módon tudok fizetni, ha a HERVIS Online-Shopon keresztül vásárolok?

      Az áru a vételár teljes kifizetéséig a Hervis tulajdona marad. A fizetés történhet bankkártyával, PayPal-lal, utánvéttel vagy Hervis ajándékkártyával.

Bankkártya

A fizetéshez a következő bankkártyák használhatók: Visa, Mastercard, DinersClub, American Express.

Az online fizetések partnerünk, a PayUnity által kerülnek lebonyolításra az aktuális biztonsági előírásoknak megfelelően.

PayPal

Amennyiben már rendelkezik PayPal fiókkal, a regisztrációkor megadott e-mail címet és jelszót szükséges megadni a fizetéshez. A fiókjához társított bankkártyával egyenlíthető ki az összeg. Egyszerűbben és biztonságosan fizethet csupán egy e-mail-cím és jelszó megadásával. Nem kell minden fizetésnél beírnia kártyaadatait.

Utánvét 

Utánvételi fizetés esetén a rendelés értékét direkt a szállítónak kell fizetnie. Jelenleg a futároknál készpénzes fizetés lehetséges.

 Ajándékkártyás fizetés esetén utánvételes fizetési mód kiválasztása nem lehetséges.

Hervis ajándékkártya

A vásárlást részben vagy egészben is akár Hervis ajándékkártyával fizetheted. A Hervis applikációban generált ajándékkártyák profilhoz kötöttek. Csak azzal a profillal használhatóak fel, melyben a pontok átváltása történt. Egy rendelésnél kizárólag egy ajándékkártya váltható be. A fel nem használt összeg a kártyán marad. Más fizetési módokkal való kombinációja lehetséges. Erről és az esetleges kivételekről a fizetési folyamat során vagy itt tájékozódhat.

 

6.2.    Milyen magasak a szállítási költségek?

A szállítási költségek szabvány alapján vannak számolva és tartalmazzák az összes szállítással kapcsolatos költséget (csomagolás, a logisztikai szolgáltató esetleges plusz költségei, stb.)

 Szállítási költségek küldeményenként:

 

Szállítás típusa/Termékkategória

Szállítási költség

Példák

 

Click & Collect

600 Ft

Átvétel az üzletben.

 

Pick-up Box

1300 Ft

GLS csomagautomata

 

1 Kategória

1900 Ft

Sztenderd szállítási költség a kínálatunk nagy részére – pl. ruházat, cipők, stb.

 

2 Kategória

1999 Ft

Pl. Síléc, snowboard, SUP, sícipő, gyermekkerékpárok, stb.

 

3 Kategória

3999 Ft

MPL szállítás - Sztenderd szállítási költség a kínálatunk nagy részére – pl. ruházat, cipők, stb.

 

4 Kategória

8999 Ft

Pl. felnőtt kerékpárok, ping-pong asztalok

 

5 Kategória

15999 Ft

Nagyméretű fitneszgépek, csocsóasztalok, bordásfalak

 

A szállítási költség tartalmazza a mindenkori ÁFA értékét.

 

 7.       Csomagküldő szolgálat & szállítás

7.1.    Hova tudom szállíttatni a rendelésem?

A rendelésének a szállítását vagy az Ön által megadott címre (lakóhely, munkahely stb.) vagy Pick-up Box-ba(GLS csomagautomata) vagy pedig egy szabadon választott HERVIS üzletbe tudja kérni.

7.2.     Külföldre is tudom kérni a szállítást?

Nem, csak és kizárólag az ország területén belül szállítjuk ki a megrendeléseket. A magyarországi vevőknek, akik a www.hervis.hu oldalon rendeltek, csak a Magyarország területén belüli szállítás lehetséges. A kiszállítást csomagküldő partnereink végzik a vásárló által megadott címre.  A nem magyarországi vevők a saját országuk számára kialakított honlapon keresztül tudnak rendelni.

7.3.    Pontosan úgy kapom meg a megrendelt terméket, ahogyan azt az Online-Shopban feltüntették?

A számítógépének a színmegjelenítő képességétől függően előfordulhatnak eltérések a termék valódi színe és a honlapon megjelenített színe között. A HERVIS nem tudja garantálni, hogy a honlapon megjelenő színek pontosan megfelelnek a termék valódi színének.

7.4.     Mit tudok tenni, ha sérült árut kapok?

Ilyen jellegű probléma esetén a [email protected] email címen várjuk a megkeresést.

7.5.    Mit kell tennem, ha nem azt a terméket kapom meg, amit megrendeltem?

Ha nem azt a terméket kapta meg, amit megrendelt, kérjük, mihamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a [email protected] címen. Természetesen, amint lehet, intézzük a cserét, de lehetősége van a tévesen kapott terméket az Önhöz legközelebbi üzletünkben visszaadni, illetve kicserélni.

 7.6.     A megrendelt termékek (kerékpárok, sífelszerelés stb.) a szállítás során összeszerelésre kerülnek és az átvétel után rögtön használatba vehetőek?

Minden HERVIS Online-Shopon keresztül vásárolt kerékpár, sífelszerelés és fitneszgép részben össze van szerelve és kartoncsomagolásban van kiszállítva. A végleges összeszereléshez szaktudás szükséges. A vásárlási ár nem tartalmazza ennek a költségeit.

7.7.     El tudja végezni helyettem a HERVIS a végleges összeszerelést?

Üzleteink természetesen a rendelkezésére állnak, hogy ezeket elvégezzék (csak a „Click & Collect” szállítás esetében érvényes).

A HERVIS üzletben való átvétel esetén lehetősége van megrendelni a teljes összeszerelést is.

A)     Kerékpár összeszerelés

       Amennyiben a kerékpár teljes összeszereltetése mellett döntött, a kerékpárját egy Ön által választott üzletbe szállítják.

B)      Sífelszerelés összeszerelése

Amennyiben a biztonsági összeszerelés mellett döntött, sífelszerelését egy Ön által választott üzletbe szállítják. (Kérjük rendelés előtt érdeklődjön, hogy a választott áruházban van-e lehetőség a felszerelés beállítására) Amint a sífelszerelés megérkezett, dolgozóink telefonon keresztül felveszik Önnel a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztessenek Önnel. Az egyeztetett időpont alkalmával kérjük hozza magával a síbakancsát, mert csak így lehet a biztonsági beállításokat megfelelően elvégezni. Az egyeztetett időpontban szakembereink azonnal elvégzik a beállításokat. Végezetül az összeszerelést követően azonnal hazaviheti a sífelszerelését. Így egyrészt időt is spórol, másrészt pedig gondtalanul, a biztonság érzésével élvezheti a síelés nyújtotta örömöket.

7.8.    Melyik cég végzi a kiszállítást?

      Normál méretű csomagok esetén(ruházat, cipő és stb.) a GLS futárszolgálat vagy az MPL futárszolgálat szállítja tőlünk a termékeket, ezt Ön választhatja ki. Nagyobb méretű csomagok esetén a GLS XXL futárszolgálat végzi a kiszállítást.

 

 8.       Online-foglalás (ÜZEMEN KÍVÜL!)

8.1.     Van lehetőségem online lefoglalni egy terméket egy adott üzletben?

Igen, van lehetősége arra, hogy online lefoglaljon a nevére egy elérhető terméket az Ön által kiválasztott üzletben. Amint megérkezik hozzánk a foglalási kérelme, először megbizonyosodunk róla, hogy a termék tényleg elérhető, majd erről 24 órán belül küldünk Önnek egy értesítőt e-mailben vagy SMS-ben. Ha az adott termék elérhető, akkor 3 napon keresztül félretesszük azt az Ön nevére. A határidő lejárta előtt 24 órával küldünk Önnek egy emlékeztetőt e-mailben vagy SMS-ben. A 3 nap eltelte után sajnos nem tudjuk tovább őrizni a terméket az Ön számára, ezért a foglalást töröljük. A termék átvétele alkalmával a korábban küldött értesítő üzenetet magával kell hoznia. Vásárlási kötelezettség nem áll fenn.

8.2.     Melyik termékeket tudom lefoglalni online?

Általában bármelyik online feltűntetett terméket lehetősége van lefoglalni (kivéve a Mega Countdown-termékeket, amik csak online elérhetőek) – a termék elérhetősége a mindenkori üzlettől függ. Az, hogy az Ön által kiválasztott termék elérhető-e, egy jelzőrendszer segítségével tudja megnézni:

·         Ha zöld, akkor még elegendő van raktáron

·         Ha sárga, akkor már nem sok termék van raktáron

·         Ha piros, akkor a termék mér nem elérhető

8.3.    Hány terméket tudok online lefoglalni?

Foglalásonként egy terméket tud lefoglalni.

 

9.       Hol találom meg az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) és az elállási jog feltételeit?

A fogyasztónak törvényes elállási joga van 14 napon belül. További információkért olvassa el az elállási jogról szóló tájékoztatónkat (http://www.hervis.hu/store/elallas).

Az Általános Szerződési Feltételeket itt tudja elolvasni.

 

 10.    Visszavétel & Csere

10.1.Mennyi ideig tudom visszaváltani a rendelt termékeket?

Online rendelés esetén, az átvételtől számítva 14 napig van lehetősége elállni. Ez Hervis Sportsclub tagok esetében 30 napra módosul.. A törvényes elállási jogtól függetlenül felkínáljuk Önnek a lehetőséget, hogy az árut díjmentesen visszaadja az üzletünkben. Online vásárolta a cipőt, de túl kicsi? Semmi baj: az online vásárolt termékeket (amennyiben nincs nyoma a használatnak) természetesen egyszerűen és kényelmesen kicserélheti vagy visszaválthatja az üzletünkben.

A termék Hervis címére történő visszaküldésének költsége a vásárlót terheli. A Hervisnek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a vásárlót semmilyen más költség nem terheli.

10.2.Visszaküldés esetén hogyan kapom vissza a pénzem?

Ha visszaküldte nekünk a rendelésében szereplő terméket, akkor ha bankkártyával fizetett, ugyanarra a bankkártyára kerül majd visszautalásra a rendelés vételára. Viszont, ha utánvételes formában rendelt, lehetősége van visszakapni a vételárat készpénzben (postai úton) vagy ha megadja a visszárujegyen a bankszámlaszámát, akkor utalás formájában is történhet az összeg visszatérítése. Az üzletben való visszaváltás esetében a vásárlási ár és a szállítási költség visszatérítése ugyan olyan módon is történhet, mint a fizetés, természetesen lehetőség van ilyen esetben visszautalásra is, ebben az esetben viszont szükségünk lesz egy bankszámlaszámra, ahova visszatéríthetjük a rendelés vételárát.

 

 11.   Utalványok & Akciók

11.1.Hogyan tudok beváltani egy ajándékkártyát?

Az ajándékkártyák online és Áruházainkban is beválthatóak. A Hervis applikációban generált ajándékkártyák profilhoz kötöttek. Csak azzal a profillal használhatóak fel, melyben a pontok átváltása történt. Az ajándékkártya készpénzre váltása nem lehetséges. Az ajándékkártyák korlátlan ideig érvényesek. 

11.2.Hogyan tudom beváltani az online kuponkódot?

Az online kuponkódokat csak és kizárólag a HERVIS Online-shopjában tudja felhasználni. Ezek egyrészt nem összevonhatóak más kuponkódokkal, másrészt pedig csak bizonyos ideig lehet beváltani őket.

11.3.Az árkedvezményeket automatikusan levonják?

Az akciók mind az üzleteinkben, mind pedig az Online-Shopban korlátozottak lehetnek. Automatikus beváltás/figyelembe vétel nem történik. A kupont a Kosáron belül a rendelés áttekintésénél van lehetőség beváltani, míg az ajándékkártya beváltásra a számlázási és a szállítási adatok megadása után van lehetőség. A kupon minden esetben az utolsó árból, végösszegből kerül levonásra.

11.4.Van lehetőségem különböző utalványokat, illetve árkedvezményeket egyidejűleg beváltani vagy egymással kombinálni?

Online vásárlás esetén 1 kupont és 1 ajándékkártyát egyidejűleg lehetőség van beváltani. Ajándékkártyás fizetés esetén utánvételes fizetési mód kiválasztása nem lehetséges. 

 

Többféle átvételi lehetőség
Többféle átvételi lehetőség
Online foglalás
Online foglalás
Visszafizetési garancia
Visszafizetési garancia
Többféle fizetési lehetőség
Többféle fizetési lehetőség
 button.backToTop Felül