Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menü navigációhoz
általános szerződési feltételek Hervis Sport- és Divatkereskedelmi Kft.

Hervis Sports - Általános Szerződéses Feltételek (ÁSZF)

A jelen weboldalon elérhető online ajánlatok szolgáltatója és szerződéses partnere a HERVIS Sport- és Divatkereskedelmi Kft.

2060 Bicske, SPAR út 0326/1 hrsz.SPAR út 0326/1 hrsz.

Cégjegyzékszám: Cg.07-09-009280,
Közösségi adószám: HU11454609

Adószám: 11454609-2-07

Tel. : +36 1 505-9900
Fax : +36 1 505-9900
E-mail: office@hervis.hu

Ügyvezetők: Viola Krisztina és Gerhard Bradler

 HERVIS Sport- és Divatkereskedelmi Kft.  ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSES FELTÉTELEI | Kiadás: 2017. január

a www.hervis.hu oldalon elérhető Hervis online shopra vonatkozóan

Hervis tárhelyszolgáltató neve, székhelye:

Spar Service Team, Österreich

 

5015, Salzburg Europastrasse 3

office@spar.at

1. AZ ÁSZF ÉRVÉNYESSÉGE  

A jelen Általános Szerződéses Feltételek (ÁSZF) kizárólag olyan fogyasztói (vásárlói) szerződésekre vonatkoznak, amelyek a www.hervis.hu oldalon keresztül a HERVIS Sport- és Divatkereskedelmi Kft.-vel (a továbbiakban röviden Hervis) jönnek létre. Vállalkozók/gazdasági társaságok részére nem történik értékesítés. Az ÁSZF a Hervis minden ajánlatára, szállítására és szolgáltatására érvényes. Az online vásárlás keretében csak olyan megrendelés kerül befogadásra, amely a megadott rendszeren keresztül elektronikus úton a Hervis online shopon keresztül érkezik. Egyéb módon érkezett rendeléseket (mint pl.: e-mail, telefon) a Hervis sajnos nem tud figyelembe venni.

A szerződés nyelve magyar.

A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a Hervis nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. 

A Hervis semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Ha fogyasztóként (vásárlóként) regisztrál, és egy megrendelést lead, akkor a megrendelés elküldését megelőzően el kell fogadnia a rendelkezésre álló jelölőnégyzet kipipálásával. A Hervis jogosult az ÁSZF-et bármikor módosítani.  Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá a fogyasztóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

Egyéb, más szerződéses feltételek, különösen a fogyasztók (vásárlók) szerződéses feltételei csak akkor érvényesek, ha azokat a Hervis kifejezetten elismerte. Ilyen esetben a vásárlás sajnos nem lehetséges addig, amíg a fogyasztó (a továbbiakban vásárló) a jelen Általános Szerződéses Feltételeket nem fogadta el.

 2. AJÁNLATOK ÉS SZERZŐDÉSKÖTÉS 

A megrendelés és szerződéskötés a hervis.hu-n keresztül kizárólag cselekvőképes (nagykorú személy, akinek a cselekvőképessége nincs korlátozva vagy kizárva) magyarországi, lakóhellyel rendelkező vásárlók számára lehetséges kizárólag magyarországi kiszállítással.

Megrendelés kizárólag a www.hervis.hu oldalon keresztül történhet.

Megrendelés folyamata

A Honlapon eladásra meghirdetett termékekre a Vásárló megrendelést adhat le a Honlapon keresztül a regisztrációt, majd bejelentkezést követően.

 Vásárló a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhat. Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A termékképek csak illusztrációk, azok a valósától eltérhetnek.

Vásárló a termék jellemzőiről tájékoztatást nyújtó felületen található „Kosárba” feliratra kattintva választhatja ki a megrendelni kívánt terméket és helyezheti virtuális kosarába, és ugyanezen a felületen tudja megadni a termék mennyiségét, a darabszám melett található nyilak használatával. Ha a Vásárló kosarába helyezte a megrendelni kívánt termékmennyiséget, akkor a képernyő jobb felső sarkában található rövid összegző felületen ellenőrizni tudja a megrendelését és megtekintheti a kosár tartalmát a „Kosárhoz” feliratra kattitnva. Ha a vásárló a „Kosár” ikonra kattint, akkor a rendszer a kosár felületre navigálja, ahol a Vásárló egy összegző felületen megtudja tekinteni a kosárba helyezett termékek listáját, valamint törölni tud a kosárból a piros „X” gombra kattintva. Ha tovább szeretne a vásárló nézelődni a termékek között, akkor a „További termékeket vásárolok” feliratra kell kattintania, ha pedig nem akar tovább nézelődni, akkor a „Kasszához” feliratra kell kattintania. A megjelenő felületen a vásárló választhat, hogy bejelentkezik az oldalra, regisztrál vagy regisztráció nélkül vásárol. Ha nem kíván regisztrálni akkor a megjelenő piros nyílra kell kattintania a folytatáshoz. Ha regisztrál, akkor a következő adatokat kell megadnia a Hervis részére: név, születési adatok, cím, email cím, jelszó, majd miután elfogadta a jelölőnégyzet kipipálásával a Hervis Általános szállítási és szerződési feltételeit, akkor a „Regisztrálok most” feliratra kell kattintani. A „Rendelési opciók” menüponton belül ki kell választania a vásárlónak a szállítási címet és fizetési módot. Ezt követően a „Tovább a rendelés áttekintésékez” gombra kell kattintania. A megjelenő felületen („Rendelés áttekintése”) a vásárló egy összegző felületen áttekintheti megrendelését, a termékek listáját, a szállítási költséget, a fizetendő végösszeget. Ha nem az utánvétes fizetést választotta a vásárló, akkor a „Rendelés áttekintése” felületről a „Fizetés és rendelés” feliratra kattintva a „Fizetés” felületre érkezik, ahol a fizetési tranzakció lebonyolítására sor kerül, mellyel megtörténik a megrendelés elküldés a Hervis részére. Ha a vásárló az utánvétes fizetést választotta, akkor a „Fizetés és rendelés” gombra kattintva küldi el megrendelését a Hervis részére. Ezt követően az utolsó pont a rendelési folyamat során a „Visszaigazolás”, ahol a vásárló a „Rendelés-visszaigazolás nyomtatása” gombra kattintva kinyomtathatja a megrendelésének visszaigazolását. A megrendelés elküldése („Fizetés és megrendelés” gomb megnyomása) a Vásárló számára fizetési kötelezettséget keletkeztet.

A vásárló által elküldött ajánlat megérkezését a Hervis késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a fogyasztó részére.

A rendelések elfogadása egy a rendelést megerősítő további e-mailen keresztül történik. E megerősítő  e-mail minősül a Hervis részéről a vásárló által tett ajánlat elfogadásának , amellyel érvényes szerződés jön létre Hervis és a vásárló között. A vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül, nem kapja meg Hervistől az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. Ha a vásárló rendelését már elküldte a Hervis részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Hervis felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés visszautasítása megfelelő indokkal lehetséges. Ha a Hervis egy online rendelést nem tud vállalni, akkor arról a vásárlót e-mailben haladéktalanul értesíti.

A Hervis a termékeit kizárólag végfelhasználóknak és csak a háztartásban szokásos mennyiségben értékesíti.

Foglalás (azaz nem az előzőek szerinti vásárlás!) esetén a foglalást végző vásárló először egy visszaigazoló e-mailt kap a foglalás beérkezéséről. Ezt kővetően 24 órán belül egy megerősítő e-mailen vagy SMS-en keresztül történik a foglalás elfogadása Hervis részéről. Amennyiben a foglalni kívánt termék nem elérhető a vásárló által kiválasztott üzletben, úgy megerősítő e-mail vagy sms helyett erre vonatkozó tájékoztatót kap.

Eltérések a weboldalon megjelenített színek és a termékek tényleges színe között a vásárló számítógépének színbeállításaitól függően előfordulhatnak. A Hervis nem vállal garanciát azért, hogy a weboldalon megjelenített színek a modellek tényleges színének megfelelnek-e.

3. ÁRAK 

A megrendelés időpontjában feltüntetett árak a mindenkori ország pénznemében történnek (beleértve a törvény szerinti általános forgalmi adót is), azonban az árak a szállítási költségeket nem tartalmazzák.

A termékek fizetése hitelkártyával, utánvéttel vagy előreutalással történhet (lásd 5. pont).

Az online vételár a szakszerű összeszerelés és beállítás díját nem tartalmazza!

Az adatok és árak bevitelénél a nyilvánvaló tévedésből és elütésekből eredő hibákért a Hervis felelősséget nem vállal és fenntartja a jogot a tévedés miatt érvénytelen szerződés teljesítésének megtagadására.

 4. SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK 

Szállítási költségek küldeményenként:

Szállítás típusa/Termékkategória

Szállítási költség

Példák

Click & Collect

0 Ft

Ingyenes átvétel az üzletben.

Utánvételi díj

400 Ft

Utánvételi fizetés esetén a Hervis által kiállított számlában lévő szállítási költségek mellett kiegészítésképpen utánvételi díjat kell fizetnie közvetlenül a kézbesítőnek.

1 Kategória

1200 Ft

Sztenderd szállítási költség a kínálatunk nagy részére – pl. ruházat, cipők, stb.

2 Kategória

2999 Ft

Pl. Síléc, snowboard, gyermekkerékpárok, stb.

3 Kategória

7499 Ft

Pl. felnőtt kerékpárok, szobabicikli, stb.

4 Kategória

7499 Ft-tól

Pl. fitneszgépek, asztalitenisz, infraszauna, nehezebb súlyú termékek

 

A költségek a termék méretétől, ill. súlyától függnek.

A szállítási költségek magukban foglalják a mindenkori általános forgalmi adót (Áfa.).

A megrendelt termékek szállítása a Hervis Sport- und Modegesellschaft m.b.H. (Europastraße 3, 5015 Salzburg) Ausztriában található telephelyéről történik.

4.1 Hagyományos csomagküldés
A költségek rendelésenként értendőek. Az összegek magukban foglalják a hagyományos csomagolást, a szállítást és a biztosítást. Részküldemények esetén a szállítási díjat csak egyszer számítjuk fel.

4.2 Nagyméretű küldemény (1,2 m-nél hosszabb; pl.: Síléc)
Nagyméretű árucikkek esetén a mindenkori szállító által megadott pótdíjakat alkalmazzuk (lásd a fenti táblázatot).

4.3 Darabáru/csomagküldés szállítmányozóval

A nagyméretű és egyúttal nagy súlyú árucikkek a Vásárló házhozszállítási igénye esetén szállítmányozók útján történő kézbesítéssel rendelhetőek meg (bolti átvétel értelemszerűen ezen termékek esetén is választható).

A szállítmányozó az árucikkeket az 1. bejárati ajtónál (főbejáratnál) adja át. (Amennyiben tehát pl. az Ön lakásának a bejárati ajtaja egy emeletes ház második emeletén található, úgy az átadás nem az Ön bejárati ajtajánál, hanem a házuk főbejáratánál történik.)

4.4 Utánvét díj

Utánvéttel történő fizetés esetén az utánvétre vonatkozóan további költségek merülnek fel. Az utánvét díjat közvetlenül a kézbesítőnek kell megfizetni, tehát ez nem része a Hervis által kiszámlázott szállítási költségeknek.

4.5 Személyes átvétel az üzletekben

A Hervis üzletekben történő személyes átvétel esetén a Hervis átvállalja a megrendelt áru(k) üzletbe történő szállításának költségét. A személyes átvétel ingyenes.

 

 5. FIZETÉS ÉS TULAJDONJOGFENNTARTÁS 

 

A vételár legkésőbb az áru átvételekor, levonás nélkül esedékes. Az áru a vételár teljes kifizetéséig a Hervis tulajdona marad. A fizetés történhet hitelkártyával, utánvéttel vagy előreutalással.

5.1 Bankkártya

A fizetéshez a következő bankkártyák használhatók: Visa, Mastercard, DinersClub, American Express.

Az online fizetések partnerünk, a PayUnity által kerülnek lebonyolításra az aktuális biztonsági előírásoknak megfelelően. A rendelési folyamat végén Önt átirányítjuk a PayUnity weboldalára, ahol a fizetési tranzakciót végre tudja hajtani. A bankkártya terhelés az áru szállítási díját is tartalmazza. Kerékpárok és fitneszgépek rendelése esetén a bankkártya terhelés a rendelési folyamat lezárásakor azonnal megtörténik.

5.2 Utánvét

Az utánvét fizetésekor az utánvét díj közvetlenül a kézbesítőnek fizetendő. Az utánvét díj nem része a Hervis által kiszámlázott szállítási költségeknek.

Az utánvéttel történő fizetés esetén további 400 Ft kerül felszámításra, mely összeg a megrendelési folyamat során hozzáadódik a termék árához és ezt a fizetendő végösszeg tartalmazza.

Hervis üzletekben történő személyes átvétel esetén, illetve nagyméretű árucikkeknél, ahol szállítmányozó cég szállítja a címre a megrendelt terméket, a fizetés utánvéttel nem lehetséges. A vásárló alternatívaként hitelkártyát vagy előreutalást választhat.

5.3 Előre történő utalás

Előre történő utalás esetén a számla összegét a szerződéskötést követő 7 munkanapon belül kell átutalni a Hervis által megadott számlaszámra. A megrendelt árut a fizetés jóváírásáig a Hervis lefoglalja a vásárló számára. A fizetési határidő eredménytelen letelte után a rendelés visszavontnak minősül. A kiszállítás csak a fizetés beérkezése után történik.

 

 6. SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK  

 

 6.1 Házhozszállítás
Kiszállítás jelenleg csak Magyarországon belül lehetséges. A kiszállítást a GLS végzi a raktárból a vásárló által megadott szállítási címre.

A szállítási idő Magyarországon belül kb. 3-10 munkanap. Amennyiben egy áru a szállítás során megsérül, úgy azt a szállító felé haladéktalanul jelezni kell és kérni kell jegyzőkönyv felvételét, hogy a kár érvényesíthető legyen. A szállítás során megsérült termékek visszaszállítását a Hervis díjmentesen végzi és gondoskodik a hibátlan termék fogyasztóhoz történő eljuttatásáról. A Hervis harmadik fél esetleges vétkes magatartásáért nem vállal felelősséget.

6.2 Személyes átvétel az üzletekben
Személyes átvétel esetén a vásárló tájékoztatást kap email-ben, amint a megrendelt termék átvehető a kiválasztott Hervis üzletben. Az átvételnél a kinyomtatott tájékoztató email-t és egy érvényes fényképes igazolványt (pl. jogosítvány) kell bemutatni az üzletben. Ebben az esetben utánvétes fizetés nem lehetséges.

A megrendelt árut a tájékoztató email kiküldésétől számítva 14 napig tárolják az üzletek. Utána a Hervis visszalép a szerződéstől és a későbbiekben nem áll módjában az árut átadni a vásárlónak. A vételár visszatérítése a vásárló részére a megrendelt termék kifizetésével azonos módon történik. Előreutalás esetén a Hervis vevőszolgálata felveszi a kapcsolatot a vásárlóval, hogy leegyeztessék az összeg visszautalásához szükséges adatokat.

6.3 Foglalás egy üzletben

Továbbá arra is van lehetősége, hogy a kívánt termék(ek)et a tényleges elérhetőségtől függetlenül egy Hervis üzletben lefoglalja. Amint beérkezik hozzánk a foglalási kérelme, először megbizonyosodunk róla, hogy a termék ténylegesen elérhető, majd legkésőbb 24 órán belül küldünk Önnek egy értesítőt emailben vagy SMS-ben arról, hogy a terméket 3 napig félretesszük az Ön nevére az üzletben, vagy pedig arról, hogy az Ön által kiválasztott üzletben a termék jelenleg nem elérhető. Ezen kívül a határidő lejárta előtt 24 órával küldünk Önnek egy emlékeztetőt e-mailben vagy SMS-ben. Az előzőekben jelzett 3 nap elteltével a foglalás érvényét veszti és Hervis ettől az időponttól nem köteles a termék rendelkezésre tartására. Kérjük, nyomtassa ki és hozza magával az üzletben való átvételhez a foglalásról küldött értesítő üzenetet. Az esetleges kérdésekkel forduljon közvetlenül az üzlethez.

Az üzlet pontos címéről és a nyitvatartási időről a foglalásról küldött értesítőből tud tájékozódni.

Mielőtt még megveszi a termék(ek)et, lehetősége van annak ellenőrzésére az üzletben – ebben az esetben vásárlási kötelezettség nem áll fenn.

 

 7. SZÁLLÍTÁSI KÉSEDELEM KÖVETKEZMÉNYE 

 

A Hervis nem vállal felelősséget a szállítók és gyártók részéről fellépő szállítási akadályoztatásért. Amennyiben a szállítás vagy a megállapodott szállítási határidő betartása olyan körülmény miatt, amely a Hervis hatáskörén kívül áll, nem lehetséges, úgy a Hervis jogosult a szerződéstől részben vagy teljesen elállni. A Hervis a vásárlót erről haladéktalanul tájékoztatja. Kártérítési igények ebben az esetben kizártak. Amennyiben a fizetés vagy a vásárló számlájának megterhelése már megtörtént, úgy a Hervis ezeket az összegeket díjmentesen visszautalja. 

 

8. ELÁLLÁSI JOG : tájékoztatás a vásárlástól történő elállásról 

 

 [ Szállítás: Postai úton] 

Elállási jog

A fogyasztónak minősülő vásárlót megilleti a jog, hogy az interneten megrendelt termékek megvételétől indokolás nélkül 14 napon belül elálljon. Az elállási jog attól a naptól kezdve 14 napon keresztül érvényes, amikor Ön vagy egy Ön által megnevezett harmadik fél, aki nem a szállító, a terméket birtokába vette.

Vásárló jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a) a terméknek,

b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Vásárló a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Amennyiben él elállási jogával, úgy köteles a Hervis részére egyértelműen nyilatkozni (pl.: postai úton feladott levélben, faxon, vagy email-en keresztül) a vásárló által korábban megkötött szerződéstől való elállásról.  A szerződéstől való elállás estében használhatja (nem kötelező jelleggel) a mellékelt formanyomtatványt vagy (nem kötelező jelleggel) a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. sz. melléklete szerinti mintaszöveget is.


Online: www.hervis.hu/elallas


E-Mail:  
webshop@hervis.hu
Hotline:
06 80 180 040 (Hétfő-Péntek 08.30-17.00)
Telefax:
+36 1 505 9905


Postacím:

Hervis EUROPARK                               
1191 Budapest

Üllői út 201.





 Írásban történő elállás esetén elegendő az elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül

A vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az e pontokban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

A vásárlástól való elállás következményei

Ha a vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Hervis visszatéríti a vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a vásárló a Hervis által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.  A Hervis jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a vásárló nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Hervis a korábbi időpontot veszi figyelembe.

Erre a visszafizetésre 100.000.-Ft/bruttó összegig ugyanazt a fizetési eszközt használja a Hervis, amit a vásárló az eredeti megállapodásnál alkalmazott, kivéve, ha a vásárlóval kifejezetten valami másban egyezett meg; semmilyen esetben sem számolunk fel a vásárlónak emiatt többletköltséget. 100.000.-Ft/bruttó feletti visszatérítés esetén a termék árának visszatértítése a vásárló által megadott bankszámlaszámra történik. A visszafizetést annak függvényében mindaddig visszatarthatja a Hervis, amíg az áru(ka)t  vissza nem kapta vagy a vásárló  nem igazolta hitelt érdemlően (az áru feladását igazoló bizonylattal), hogy az árukat visszaküldte.  

Felhívjuk a figyelmét, hogy az áru(ka)t haladéktalanul és minden esetben legkésőbb tizennégy napon belül, attól a naptól kezdve, amelyen a vásárló értesíti a Hervist jelen szerződéstől való elállásáról, vissza kell küldenie magyarországi megbízottja részére ,az alábbi visszaküldési címre: Hervis Sport és Divatkereskedelmi Kft. (1191 Budapest, Üllői út 201.) vagy át kell adnia  egy magyarországi Hervis áruházban. A határidőt betartottnak minősül, ha a vásárló az áru(ka)t a tizennégy napos határidő lejárata előtt elküldi a visszaküldési címre vagy átadja a részünkre egy Hervis áruházban.  Kérjük, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében az elállási nyilatkozatot vagy annak másolatát a visszaküldött áruhoz szíveskedjen mellékelni.

A termék Hervis címére történő visszaküldésének költsége a vásárlót terheli. A Hervisnek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a vásárlót semmilyen más költség nem terheli.

Tájékoztatásul közöljük, hogy a Hervis az áru visszaszállításának a költségeit nem viseli!

Felelősség az áru értékcsökkenéséért:

A vásárlónak kell viselnie az áru értékcsökkenésének a költségeit, ha a vásárló az áru jellege, tulajdonságai, működése megállapításához szükséges mértéket meghaladóan használja az árut és ebből értékcsökkenés állapítható meg. Az értékcsökkenés megállapítása az áru(k) visszavétele során elvégzett vizsgálat alapján történik.

A jogszabályban biztosított elállási jogtól függetlenül, a törvényes eljárásoknak megfelelően, az áru magyarországi Hervis üzletekben történő ingyenes visszavitelére is lehetősége van a vásárlónak, nem kötelező postán vagy futárszolgálattal visszaszállíttatnia a vásárlónak a terméket.

Vásárlót nem illeti meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Hervis , vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak.

 

 9. Szavatosság/ Jótállás 

 

9.1. Szavatosság

9.1.1. Kellékszavatosság

Vásárló a Hervis hibás teljesítése esetén a Hervissel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheto szavatossági igényeit.

Vásárló – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Hervis számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Hervis költségére vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Hervis adott okot.

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Hervissel.

A vásárló közvetlenül a Hervissel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Hervis csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Hervis bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha vásárló a szavatossági igényét a terméktől- a megjelölt hiba szempontjából- elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

9.1.2. Termékszavatosság  

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – a 9.1.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén vásárlónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Hervis) szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó (Hervis) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körébe gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatóssági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

9.2. Jótállás

Az online shopban kapható termékekre a vonatkozó jogszabály szerinti jótállási feltételek érvényesek.

Hibás teljesítés esetén Hervis jótállásra köteles az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően. A kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék vásárlónak történő átadásának a napja.

A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A jótállási jogokat kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló („Fogyasztó”) érvényesíthet.

Hervis ugyan értékesít az előző pontban meghatározott Korm.rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkeket, azonban bizonyos termékek vonatkozásában a kötelező jótállási időn túl (1 év), további (önként vállalt) 1 vagy 2 évi jótállási időt vállalhat, illetve előfordul, hogy olyan termék vonatkozásában is biztosítja a jótállást, amely a Korm.rendelet értelmében nem tartozik kötelező jótállás alá. Az adott termék jótállási ideje minden esetben a termék tájékoztatójában feltüntetésre kerül.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)

- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,

- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,

- elemi kár, természeti csapás okozta.

 

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a vásárló:

- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Hervisnek a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a vásárlónak okozott érdeksérelmet.

- ha a Hervis a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a vásárló érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a vásárlónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a vásárló – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Hervis költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha a vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Hervis nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a vásárló érdekeit kímélve kell elvégezni. A Hervisnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a vásárló a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Hervist terhelik.

A vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok az 9.1.1. és az 9.1.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek.

A jótállási jegy Fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása esetén a szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot – az áfás számlát vagy nyugtát - bemutatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok ezzel a bizonylattal érvényesíthetőek.

 

Szavatossági igények érvényesítése

 Szavatossági, jótállási igényeit a vásárló a következő elérhetőségeken keresztül jelentheti be, érvényesítheti.

Panaszkezelés

Vásárló a termékkel vagy a Hervis tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a következő elérhetőségeken keresztül terjesztheti elő:

Levelezési cím: 1027, Budapest, Henger u. 2.

Telefonszám: +36 80 180 040 ; +36 1 505 99 04   

E-mail: office@hervis.hu 

A Hervis a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Hervis a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz - vesz fel.

Hervis a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a vásárlónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni;

Hervis a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Hervis az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Hervis egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Hervis a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Hervis az elutasítás indokáról tájékoztatja a vásárlót.

Amennyiben a Hervis és a vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a vásárlószámára:

- Bejegyzés a vásárlók könyvébe: A vásárlók könyve mindegyik magyarországi Hervis üzletben elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a Hervis 30 napon belül írásban válaszol.

- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: Amennyiben a vásárló a fogyasztói jogainak a megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A magyarországi Hervis üzletekben megtalálható a helyileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóság megnevezése és elérhetősége.

- Békéltető testület: A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerinti megyei békéltető testületnél vagy egyéb választása szerinti megyei békéltető testületnél. A Hervist a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A Hervis székhelye szerinti békéltető testület:

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe:  8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4.-6.

Telefonszáma:   (22)510-310

Fax száma:  (22)510-312

E-mail cím:   fmkik@fmkik.hu

On-line vitarendezés: fogyasztói jogvita lebonyolítására a következő link igénybevételével on-line vitarendezés keretében is van lehetőség: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

HERVIS a Magyarországon működő fogyasztóvédelmi békéltető testületek előtti eljárásban részt vesz, de nem tett általános alávetési nyilatkozatot, ezért egyezség hiányában az ilyen eljárásokban hozott határozatok rájuk nézve nem kötelezőek.

 

- Bírósági eljárás: Vásárlóként jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének a bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében.

 10. KÁRTÉRÍTÉS ÉS FELELŐSSÉG 

 

Az áru a fogyasztóhoz történő szállítás alatt biztosítva van. A szállítási sérüléseket a fogyasztó haladéktalanul a szállítóval szemben érvényesítheti.

Ha a Hervis online shopban téli sporteszközöket vásárol (sícipő, sí, snowboard, sífutó és sítúra szettek), akkor azok nem tartalmazzák az országos és nemzetközi minőségi szabványok (pl.: ISO 11088, 1399, 11110, 8061) szerinti szerelési, beállítási és funkcióvizsgálati (sítalp-sícipő-összekapcsolás) szolgáltatást. A vásárolt téli sporteszközöket ezért szerelés és biztonsági beállítás nélkül szállítjuk ki. Erre tekintettel minden fogyasztónknak azt ajánljuk, hogy ezeket a munkákat szakszervizben végeztesse el.

Természetesen a fenti munkák elvégzését üzletünkben is kérheti. Esetleges félreértések elkerülése végett kifejezetten utalunk arra, hogy az online vételár a szakszerű szerelést és beállítást nem tartalmazza.

Minden a Hervis online shopban vásárolt kerékpárt alkatrészekre bontva, kartonba csomagolva szállítunk ki. A szakszerű összeszereléssel ajánlatos egy hozzáértő szakcéget/szakembert vagy egy Hervis üzletet megbízni. Az összeszerelés a Hervis online árában nem foglaltatik benne.

A Hervis nem vállal felelősséget a Hervis-nél online vásárolt termékek használatából eredő károkért, amennyiben a kár nem a Hervis ill. annak törvényes képviselőjének vagy teljesítési segédjének vétkes magatartására, szándékos vagy durva hanyagságára vezethető vissza.

Az élet, test vagy egészség elleni sérülések miatti felelősségvállalást a fenti felelősségi kizárások nem érintik.

11.Hiányosságok jelzése

A nyilvánvaló hiányosságokat (akár hiányzó tartozék) a vásárló köteles a szállítás átvételét követően haladéktalanul írásban bejelenteni. Egyéb hiányosságokat, amelyek gondos vizsgálattal sem fedhetők fel határidőn belül, haladéktalanul, de legkésőbb a szállítást követő három hónapon belül írásban kell közölni.

 

 12. ADATVÉDELEM 

A vásárló hozzájárulását adja ahhoz, hogy a szerződéskötéskor bekért és a vásárló által megadott személyes adatokat a szerződés lebonyolításának idejére Hervis a rendszerében elmentse, feldolgozza (teljesítés valamint elszámolás) felhasználja valamint az alábbiakban megjelölt harmadik felek részére az alábbiakban írt célokból továbbítsa (továbbiakban: adatkezelés).

 

A Hervis általi adatkezelés a következő adatokat érinti: név, lakcím, e-mail cím, IP-cím, telefonszám, születési dátum.

A Hervis a vásárló adatainak kezelése során szigorúan betartja az érvényes adatvédelemi szabályokat. A Hervis a műszaki lehetőségek aktuális állásának és az intézkedések üzleti elfogadottságának figyelembe vételével gondoskodik a személyes adatok védelméről. A Hervis a szolgáltatások teljesítése során kizárólag olyan dolgozókat és partnercégeket vesz igénybe, akik a Hervis-el szemben kötelezettséget vállaltak a titkos adatok védelmére.

A rendszerünkben kezelt személyes adatokról bármikor szívesen adunk tájékoztatást. Vásárló a marketing@hervis.hu e-mail címre küldött kérelemmel bármikor, azonnali hatállyal kérheti az elmentett személyes adatainak javítását, törlését vagy zárolását, és visszavonhatja az adatok használatához adott jóváhagyást. A vásárló által a fizetési tranzakcióhoz kapcsolódóan megadott adatokat továbbítjuk a pénzforgalmi szolgáltató PayUnity-nek (www.payunity.com) ellenőrzés céljából, illetve a nemfizetés elkerülése végett az ehhez szükséges időtartamra: A vásárló bankkártya adatai nem a Hervis, hanem a PayUnity által kerülnek mentésre. A PayUnity az adatátvitel során SSL titkosítással biztosítja a vásárló bankkártya adatainak védelmét.

Komissiózás, áruküldés és visszáru intézés céljából az ehhez szükséges személyes adatokat kizárólag a Hervis által megbízott [GLS] cégnek adjuk ki.

Ajánlataink minőségbiztosítása és vásárlóbarát kialakítása ˙(azaz elsősorban: a vásárlási folyamat optimalizálása/hatékonyság növelése) érdekében a Webtrekk GmbH. "Webtrekk" alkalmazását vesszük igénybe.

Hervis Sport Club

A használó beleegyezését adja, hogy a Hervis a Sport Clubon belül megadott adatokat összegyűjtse, feldolgozza, tárolja és használja a vállalaton belüli piackutatás és marketing céljából. Ezt a beleegyezést a jövőre vonatkozóan bármikor visszavonhatja az office@hervis.hu email címre küldött emailen keresztül. A weboldal keretein belül megadott személyes adatokat a SPAR Ausztria egyik szerverén, a Hervis Sport- und Modegesellschaft m.b.H. anyavállalatának rendszerében tároljuk.

Ezeket az adatokat az adatvédelmi előírásoknak megfelelően bizalmasan kezeljük és a Hervis által ügyfélszolgálati és marketingtevékenységekre (éves bónusz kiszámítása, vevői kérdések feldolgozása, postai, emailes vagy SMS-ben küldött reklámanyagok) használjuk. Az adatok harmadik félnek való kiadása csak és kizárólag a clubszerviz működésének érdekében történik. A Hervis fenntartja a jogot, hogy adott személyeket kizárjon a Hervis Sport Clubból, amennyiben erre alapos indoka van és a kizárás objektíven igazolható.

Statisztikai programok igénybe vétele

A kínálatunk minőségjavítása és felhasználóbarát kialakítása érdekében használjuk a Google Analytics és az Adobe Analytics programokat, amik névtelenül rögzítik az oldalunk használatát.

A statisztikai programok lehetővé teszik számunkra, hogy elemezzük a felhasználói magatartásokat. Ezáltal javítani tudjuk a szolgáltatásunkat, valamint az egyéni vásárlói igényekhez tudjuk igazítani.

Ezekkel összhangban továbbá úgynevezett „Cookie-kat” („sütiket”) használunk (szintén a Google UserID bázisán). A sütik a számítógépén tárolt kis szöveges fájlok, amiket nem lehet konkrét személyekhez rendelni. A felhasználói viselkedés alapján létrehozott egyéni profilok készítése nem történik.

Adatvédelmi nyilatkozat a Google Analytics használatához

Ez az oldal „Google Analytics” elemző szoftvert, a Google Inc. („Google”) hálózati elemző szolgáltatását használja. A Google Analytics úgynevezett „Cookie-kat” („sütiket”), a számítógépén tárolt szöveges fájlokat alkalmaz, amik lehetővé teszik a honlap látogatásának elemzését. A Cookie segítségével az Ön honlap-használatáról nyert információkat általában a Google USA-ban található szerverére küldik, és ott rögzítik, tárolják. Az IP-címek névtelen rögzítésének aktiválásánál az Ön IP-címét intézkedésünkre a Google az Európai Unió tagállamain belül, ill. az Európai Gazdasági Térség egyéb szerződő országaiban előzetesen lerövidíti.

Csak kivételes esetekben történhet meg, hogy a teljes IP-cím a Google USA-ban lévő szervereinek egyikére kerül, és ott rövidítik le. Ennek a honlapnak az üzemeltetőjének a megbízásából a Google ezeket az információkat arra használja, hogy kiértékelje az Ön honlap-használatát, jelentéseket készítsen a honlap aktivitásairól és további, a honlap és az internet használatával kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtson a honlap üzemeltetőinek. A Google Analytics keretein belül az Ön böngészője által megküldött IP-címet nem kapcsolják össze a Google egyéb adataival.

A cookie-k rögzítését a böngésző szoftvere megfelelő beállításával megakadályozhatja; azonban figyelmeztetjük, hogy ebben az esetben honlapunk számos funkcióját esetleg nem tudja teljes terjedelmében használni. Ezen túlmenően megakadályozhatja a cookie által létrehozott és a honlap használatára vonatkozó adatok (az Ön IP-címét is beleértve) továbbítását a Google-nek, valamint ezen adatok Google által történő feldolgozását, mégpedig úgy, hogy a következő linken elérhető böngésző plugin-t lehívja és telepíti: http://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=de

Adatvédelmi nyilatkozat az Adobe Analytics (Omniture) használatához

A Hervis a Google Analytics-t (Omniture) elemző szoftvert, az Adobe Systems Software Ireland Ltd. („Adobe“) webelemző szolgáltatását használja. Az Adobe Analytics anonim adatokat gyűjt, amelyek a felhasználóink felhasználói magatartásának a megértést és az elemzését szolgálják. Az Adobe Analytics úgynevezett „Cookie-kat” („sütiket”) és webes irányjelzőket alkalmaz, amiket vagy a számítógépéről tölt le, vagy pedig ott tárolja őket. Az Ön honlap-használatáról nyert információkat az Adobe szerverére küldik, és ott tárolják. Ezeket az információkat összesített adatként küldik tovább nekünk, amik az általános honlap-használat trendjeit, és ez által nem a személyes adatokat mutatják. Mivel az Adobe Analytics nem oszt meg személyes információkat, az anonim információk az Ön saját személyes adataihoz történő hozzárendelése, egyesítése vagy összekapcsolása nem lehetséges.

Kikapcsolás:

Amennyiben nem egyezik bele, hogy az Adobe Analytics anonim adatokat közöljön Önről, kattintson ide, hogy a 2o7.net-Cookie által elutasítsa.

 Adatvédelmi jogorvoslat

A vásárló bejelentéssel vizsgálatot kezdeményezhet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (székhely: 1125  Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c; tel.: 36 (1) 391-1400; fax: 36 (1) 391-1410; e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu) arra hivatkozással, ha személyes adatai kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll.

A jogainak megsértése esetén vásárló Hervis mint adatkezelő ellen bírósághoz is fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per a vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható.

 

 13. HASZNÁLATI MEGJEGYZÉSEK / ADATVÉDELMI BELEEGYEZŐ NYILATKOZAT 

 

A jelen weboldal használatára az itt megadott feltételek érvényesek: A jelen weboldal használója beleegyezését adja a jelen szabályokhoz és igazolja, hogy a Hervis a weboldal használatával kapcsolatosan nem vonható felelősségre.

A Hervis weboldalának tartalma (szövegek, képek, hangfájlok valamint animációk és videók) valamint a weboldal megjelenése kizárólag a vásárlók tájékoztatását szolgálja, és szerzői jogvédelem alatt áll. Az oldal tartalmából másolni, adatokat menteni és feldolgozni kizárólag magáncélra engedélyezett. Az üzleti felhasználáshoz kifejezett írásos jóváhagyásra van szükség.

A weboldal használata a vásárló saját kockázatára történik. A Hervis nem vállal felelősséget az oldalról elérhető idegen weboldalak tartalmáért. A Hervis ezúton kifejezetten elhatárolódik minden az oldalról elérhető, külső weboldal tartalmától és ezeket a tartalmakat nem tekinti sajátjának. A jelen nyilatkozat érvényes minden megjelenített linkre és a linkeken keresztül elérhető oldalak teljes tartalmára. A cég saját ajánlatai az adatbankokra és adatbank-rendszerekre vonatkozó szerzői jogvédelem alatt állnak.

 14. ALKALMAZANDÓ JOG 

A szerződésre a magyar jog az irányadó,  az EU kereskedelmi jog kizárásával.

 

 15. MENTESÍTŐ ZÁRADÉK 

 

A jelen szerződéses feltételek bizonyos rendelkezéseinek érvénytelensége a szerződéses feltételek többi rendelkezésének érvényességét nem érinti. A felek kötelesek az érvénytelen rendelkezést olyan rendelkezéssel helyettesíteni, amely az eredeti rendelkezés céljának a leginkább megfelel.

A jelen feltételek fejezeteinek címei kizárólag az átláthatóságot szolgálják, és azok szövegezése nem használható fogalom-meghatározásként.

 

 

Ingyenes szállítás Ingyenes szállítás
Online foglalás Online foglalás
Visszafizetési garancia Visszafizetési garancia
Többféle fizetési lehetőség Többféle fizetési lehetőség
Felül Felül