Gyakran Ismételt Kérdések - Hervis Sportsclub
1. Általános kérdések
1.1. Milyen előnyei vannak a Hervis SportsClub tagságnak?
Vásárolj online vagy áruházainkban és minden elköltött 100 Ft után 1 pontot jóváírunk a profilodban.Vásárold le a megszerzett pontokat gyorsan, egyszerűen. 1 megszerzett pont 3 Ft-ot ér! Online vásárlás esetén 14 nap helyett 30 napos elállási lehetőség SportsClub tagoknak.
10% üdvözlő kedvezmény webshopunkban: A kupon 10% kedvezményre jogosít 20.000 Ft feletti cipő és vagy ruházati termék vásárlása esetén. A kedvezmény a Kedvencünk, Kiemelt, Outlet és a Mega Countdown kategóriában szereplő termékekre nem érvényes, azok értéke nem kerül beszámításba a kosárértékbe.
10% kedvezmény minden hónap első hétfőjén: A kupon kizárólag cipőre és ruházati termékekre, illetve csak ezen az egy, megjelölt napon érvényes, legalább 19.999 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén. A kedvezmény nem érvényes a Kedvencünk, Kiemelt, Outlet, MegaCountdown kategóriában szereplő termékekre. Más kedvezménnyel, kuponnal nem összevonható.
1.2. A Hervis SportsClub tagság ingyenes?
A Hervis SportsClub tagság nem jár semmiféle elkötelezettséggel, illetve egyéb járulékos költséggel.
2. Kérdések a Hervis Sportsclub regisztrációval és bejelentkezéssel kapcsolatban
2.1. Hogyan regisztrálhatok a Hervis SportsClub-ba?
Töltsd le az applikációt, vagy jelentkezz be online fiókodba egyszerűen és gyorsan, valamint használd ki a tagság nyújtotta előnyöket.
2.2. Szükség van e-mail fiókra ahhoz, hogy regisztrálhassak a Hervis SportsClub-ba?
Igen, e-mail cím megadása mindenképp szükséges a regisztrációhoz.
2.3. Amennyiben rendelkezek már Hervis SportsClub fiókkal, akkor automatikusan van az applikációban is regisztrációm?
Abban az esetben, ha online profillal rendelkezel, vagyis digitális kártyával rendelkezel, akkor nincs más teendőd, mint az app-ban bejelentkezni a weboldalon is érvényes e-mail címmel és jelszóval.
2.4. Hogyan tudom megváltoztatni a személyes adataimat?
Személyes adataidat (például: név, cím) bármikor meg tudod változtatni, az "Adataim" menüpontban, akár az applikációban vagy a weboldalon.
3. Kérdések a klubkártya előnyöket és kedvezményeket illetően
3.1. Hogyan lesz a pontokból levásárolható kedvezmény?
A pontok konvertálására kizárólag az applikációban van lehetőség az alsó menüsáv "kártya" menüpontjában a "pontok beváltása" gombra kattintva. Az új SportsClub előnyei által pontokat gyűjthetsz vásárlásaid során amit jóváírás után bármikor levásárolhatsz áruházainkban és online is. Minden elköltött 100 Ft után 1 pontot jóváírunk. Beváltásnál pedig 1 pont 3 Ft-ot ér.
3.2. Minden vásárlásom után megkapom a pontokat?
Igen, mind online, mind pedig áruházi vásárlás után jóváírjuk a pontokat. Ennek egyetlen feltétele van, be kell jelentkezned a rendelés leadása előtt Hervis SportsClub profilodba vagy az áruházban be kell scan-eltetned a Hervis SportsClub tagságodhoz tartozó vonalkódot, melyet az applikáció alsó menüsávjában a "kártya" menünpontban találsz.
3.3. Mikor kapom meg a pontjaimat a vásárlások után?
A vásárlást követő 4 hét elteltével kerülnek pontjaid jóváírásra, mind online, mind pedig áruházi vásárlás után. Ennek egyetlen feltétele van, be kell jelentkezned a rendelés leadása előtt Hervis SportsClub profilodba, vagy az áruházban be kell scan-eltetned a Hervis SportsClub tagságodhoz tartozó vonalkódot, melyet az applikáció alsó menüsávjában a "kártya" menünpontban találsz.
3.4. Ha meghívok valakit a SportsClub-ba, járt érte pont?
Az applikációban lehetőséged nyílik ismerősök meghívására bónuszpontokért cserébe. Amennyiben a meghívott ismerősöd regisztrál a SportsClub-ba, akkor 10 ponttal jutalmazunk meg. Maximum 4 embert tudsz meghívni bónuszpontokért.
További kérdésed van?
Ügyfélszolgálatunk várja, hogy segítsen!
+36-80-180-040
Hétfőtől-péntekig: 9:00-17:00 között