Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menü navigációhoz
Hervis gyakran ismételt kérdések Itt megtalálhat minden kérdést, amely a Hervisnél történő vásárlással kapcsolatos. Az Ön kérdését még nem válaszoltuk meg?Írjon nekünk üzenetet és kollegáink készségesen állnak rendelkezésére!

1.       Regisztráció & Saját számlám

1.1.     Hogyan tudok online egyenleget nyitni?

Ahhoz, hogy létrehozzon egy online egyenleget, először kattintson az Én egyenlegem fülre, majd azon belül válassza a Most regisztrálok lehetőséget, végül adja meg az adatait. Kérem, hogy minden csillaggal (*) jelölt mezőt a valóságnak megfelelően töltsön ki! A jövőbeni belépésekhez szüksége lesz az Ön által megadott email címre, valamint az Ön által szabadon választott jelszóra. A Most regisztrálok gombbal lezárja a bejelentkezést.

1.2.    A későbbiekben meg tudom majd változtatni a személyes adataimat?

Igen. Először jelentkezzen be az eredetileg megadott email címmel és jelszóval a www.hervis.hu oldalon. Ott válassza az Én egyenlegem menüpontot, majd azon belül a Saját adataim pontot. Itt bármikor meg tudja változtatni az adatait, mint például a nevét, címét vagy a belépési adatait.

1.3.     Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavam?

Először jelentkezzen be az eredetileg megadott email címmel és jelszóval, majd válassza az Én egyenlegem menüpont alatt a Saját adataim pontot. A Bejelentkező adatoknál tudja megváltoztatni az email címét és a jelszavát.

1.4.    Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavam?

Kattintson az Én egyenlegem menüpontra, majd az „Elfelejtettem a jelszavam” gombra. Adja meg a regisztráció során megadott email címét. Ezután rövidesen megkapja emailünket, benne egy kóddalés egy linkkel, amiknek a segítségével új jelszót tud beállítani.

1.5.    Ahhoz, hogy rendelni tudjak, muszáj létrehoznom egy vevőegyenleget?

Igen. Ahhoz, hogy rendelni tudjon, létre kell hoznia a saját vevőegyenlegét.

2.       HERVIS Club

2.1.    Hol és hogyan tudok Hervis Clubkártyát igényelni?

Magyarország-szerte a 25 Hervis áruház bármelyikében tud HERVIS Clubkártyát igényelni. Töltsön ki egy megrendelőlapot és a clubtagsága máris érvényes. Másik lehetőségként kártyát a honlapon keresztül is tud igényelni (www.hervis.hu). Ebben az esetben a kártyáját postán küldjük. A kártyával összekötött online számla rögtön használható.

2.2.     Használhatom a HERVIS Clubkártyámat az Online-Shop esetében is?

A www.hervis.hu oldalon összekapcsolhatja a HERVIS Clubkártyáját az Online egyenlegével. Ehhez egyrészt a 13 számjegyű kártyaszámára, másrészt pedig a kártya hátulján található 5 számjegyű kártya kódra van szüksége. A további bejelentkezéshez az email címére és egy szabadon választott jelszóra van szüksége. Így az online vásárlások során is növelheti az évi bónuszát.

2.3.    Hol találom a kártya kódomat, ami a kártya HERVIS Online egyenleggel való összekapcsoláshoz szükséges?

Az Online egyenleg és a kártya összekapcsoláshoz szükséges 5 számjegyű kártya kódot a HERVIS Clubkártyájának a hátoldalán találja.

2.4.    Hol tudom megnézni az eddig összegyűjtött forgalmat az évi bónuszhoz?

A www.hervis.hu oldalon összekapcsolhatja a meglévő HERVIS Clubkártyáját az Online egyenlegével. Így bármikor megnézheti az Én egyenlegemVásárlásaim menüpont alatt a vásárlói számláját és a vásárlások részleteit, attól függetlenül, hogy online vásárolt vagy a boltban.

2.5.     Milyen értékű az évi bónusz jóváírása?

Minél magasabb a forgalma a mindenkori évben, annál magasabb az évi bónusz százaléka:

50.000Ft-tól

2%

125.000Ft-tól

3%

250.000Ft-tól

4%

 Az Én egyenlegem- Vásárlásaim menüpont alatt megnézheti az aktuális forgalmát, az aktuális évi bónuszát valamint a következő elszámolási időszakot.

2.6.     Mikor és milyen formában kapom meg a HERVIS-től az évi bónuszt?

Az évi bónuszt egyszer egy évben kapja meg a gyűjtőév (a kiállítási dátumot követő egy év) lejárata után utalvány formájában, amit postán küldünk el. Az utalványt egy éven belül lehetséges felhasználni direkt módon a HERVIS üzletekben, online sajnos nem lehet felhasználni.

3.       Hírlevél

3.1.    Hol tudok feliratkozni a hírlevélre?

Abban az esetben, ha a HERVIS egyenlegének létrehozásánál még nem iratkozott volna fel a hírlevélre, ezt utólag meg tudja tenni a Szerviz> Hírlevél menüpont alatt. Kérem, ott minden csillaggal jelölt mezőt töltsön ki, így minden aktuális hírről és akcióról azonnali értesítést kap.

3.2.     Milyen előnyei vannak a hírlevélnek?

A hírlevélen keresztül rendszeresen értesítjük emailben az exkluzív akciókról, az aktuális Mega Countdown-ajánlatokról, a termékújdonságokról, az eseményekről és még számtalan dologról. Így mindig elsőként értesülhet az árleszállításokról és garantáltan nem marad le a kihagyhatatlan akciókról!

3.3.     Milyen gyakran kapok hírlevelet?

Általában hetente kétszer küldünk hírlevelet. Kiegészítésképpen időnként küldünk speciális hírleveleket a különböző eseményekhez köthető akciókról.

3.4.     Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?

Azon felhasználóink számára, akik többet nem szeretnének hírlevelet kapni, a hírlevél legalján található egy Leiratkozás a hírlevélről mező.

 

 4.       Vásárlás & Rendelés

4.1.     Bárki tud bármikor rendelni?

Rendeléseket csak magyarországi lakhellyel rendelkező magánszemélyektől fogadunk el. Rendelni a nap bármely időszakában lehet. 

4.2.     Hogyan működik a rendelési folyamat a HERVIS Online-Shoppon?

1.       Helyezze az Ön által kiválasztott terméket a kosárba. Ehhez kattintson a „Kosárba” gombra.

2.       Ha befejezte a bevásárlást, a kosár menüpont alatt kattintson a „Kasszához” gombra.

3.       Amennyiben még nem jelentkezett be, adja meg az adatait. Ha már bejelentkezett, ellenőrizze a megadott adatait és a rendelését, valamint válassza ki a kívánt fizetési formát. Az utalványokat, illetve az utalványkódokat a rendelési folyamat legvégén tudja beváltani.

4.       A rendelés lezárásaként kattintson a „Megrendelem” gombra.

5.       Amennyiben a fizetés sikeres volt és megkaptuk a rendelését, küldünk Önnek egy visszaigazoló e-mailt, amiben megerősítjük a rendelését.

4.3.     Hogyan alakulnak az árak?

A vásárlás időpontjában az Online-Shopban megadott árak és szállítási költségek a mindenkori nemzeti valutában (Áfá-t tartalmazza) érvényesek. Az árjegyzéki árak a szállítók, illetve a gyártók által nem kötelezően javasolt, a termék piaci bevezetésének időpontjában való árakat jelölik.

4.4.    Az Online-Shopban megtalálható összes terméket meg tudom vásárolni az üzletekben is?

Nem, az Online-Shopban levő termékek közül nem mindegyiket lehet helyileg megvásárolni. Ez fordítottan is igaz, vannak olyan termékek, amelyek csak az üzletekben elérhetőek.

4.5.     Eltérő a termékek ára az Online-Shopban és az üzletekben?

Előfordulhatnak árkülönbségek, hiszen különböző helyi akciókat és különböző online akciókat hirdetünk. Ez különösképpen igaz a Mega-Countdown akciókra, amik csak és kizárólag az online vásárlás során érvényesek.

4.6.     Telefonon vagy e-mailen keresztül is tudok rendelni?

Sajnálatos módon se a telefonon, se az e-mailen keresztül beérkező rendeléseket nem tudjuk figyelembe venni. Az Online-Shop keretein belül csak a megadott rendszer segítségével leadott rendelések érvényesek. Tehát csak az Online-Shopon keresztül tud rendelni.

4.7.     Meg tudom nézni az eddigi rendeléseimet?

Igen, amennyiben már regisztrált nálunk, az Én egyenlegem> Vásárlásaim menüpont alatt meg tudja nézni a rendeléseit.

4.8.    Mikor kapom meg a megrendelt termékeket? Mennyi ideig tart a rendelés?

A rendelés visszaigazolása után a raktáron lévő termékek szállítása rendszerint 3-5 munkanapot vesz igénybe. Azon termékek szállítási idejét, amik nincsenek raktáron, a termékleírásból megtudhatja. Amennyiben ezen a határidőn belül nem érkezik meg a megrendelt termék, vagy a szállításról nem kapott megerősítő üzenetet, kérem forduljon szervizcsoportunkhoz az onlineshop@hervis.com email címen keresztül. Ha bármilyen összeszerelési szolgáltatást (sí-, kerékpár-, fitneszgép) rendelt, az áru megérkezése és összeszerelése után rögtön felkeressük telefonon.

4.9.     Hogyan tudom nyomon követni a rendelésem?

Amennyiben rendelkezik vevőszámlával, az Én egyenlegem> Vásárlásaim menüpont alatt nyomon tudja követni a szállítás státuszát. Amint az áru elhagyta raktárunkat, küldünk Önnek egy megerősítő e-mailt.

5.       Click & Collect

5.1.     Mi az a Click & Collect rendelés?

Egy Click & Collect rendelés segítségével az Online-Shopban rendeli meg a terméket, majd az egyik üzletünkben veszi át. Az egyik üzletünkbe való szállításnál a HERVIS átvállalja a termék szállításánál felmerülő szállítási költséget.

5.2.     Mikor tudom átvenni a Click & Collect rendelésemet?

Amint megérkezett a termék és átvehető állapotban van, küldünk Önnek e-mailben egy tájékoztató üzenetet. Ennek a tájékoztató üzenetnek, valamint egy érvényes fényképes igazolványnak (pl. jogosítvány) a felmutatásával átveheti és elviheti az árut. Átvétel utáni fizetésre ebben az esetben sajnos nincs lehetőség.

5.3.     Mennyi időn keresztül áll a rendelkezésemre a Click & Collect rendelésem az általam kiválasztott üzletben?

A termék átvételéről szóló tájékoztató elküldése után 14 napon keresztül őrizzük az árut a kiválasztott üzletben. Amennyiben nem viszik el az árukat, azok törlésre kerülnek. A vételár visszatérítése ugyan olyan módon történik, mint a fizetés. Előreutalás esetén a szervizcsoport felveszi Önnel a kapcsolatot és elkéri a számlaadatait.

6.       Fizetés

6.1.    Hogyan és milyen módon tudok fizetni, ha a HERVIS Online-Shopon keresztül vásárolok?

A HERVIS Online-Shopban való vásárlás során bankkártyával, utánvétellel, előre fizetéssel, számlás fizetéssel vagy azonnali átutalással tud fizetni.

Bankkártya

A fizetéshez a következő bankkártyák használhatók: Visa, Mastercard, Maestro. Az Online fizetések partnerünk, a PayUnity által kerülnek lebonyolításra.

Utánvétel

Utánvételi fizetés esetén az utánvételi díjat direkt a szállítónak kell fizetnie. A 400 Ft összegű díj nem része a HERVIS által kiállított számlában foglalt szállítási költségeknek. A boltban való átvételkor, illetve a szállító által kézbesített termék esetében az utánvételi fizetés nem lehetséges.


Előreutalás

Előreutalás esetén a szerződéskötést követő 7 munkanapon belül Ön átutalja a számla összegét a mi számlánkra. A megrendelt áru mindaddig fenn lesz tartva Önnek. A kifizetés beérkezését követően történik a kiszállítás.

Számlára vásárlás

A Klarnával való együttműködés eredményeképpen a számlára vásárlás is egy vásárlási opció az Ön számára. A Klarnával való fizetés során sohasem kell megadnia a számlaadatait és csak akkor kell fizetnie, amikor már megkapta az árut (14 napos fizetési kötelezettség). Ennél a fizetési módnál a számlázási címtől eltérő szállítási címre történő szállítás nem lehetséges. További információkat a Klarnáról az alábbi oldalon talál: www.klarna.at

Azonnali átutalás

Az azonnali átutalás opciónál a Sofort AG mint technikai szolgáltató működik közre, aki az adatokat, amiket a biztosított fizetési űrlap során megadott, kódolja és közvetíti az Ön bankja felé. Az online bankoláshoz szükséges hozzáférési adatok és a tranzakcióhoz kapcsolódó tranzakciós szám megadása kizárólag a Sofort AG-nál történik egy biztosított űrlapon, és nem pedig a kereskedőnél. A HERVIS sem az Ön által megadott adatokhoz, sem pedig az Ön számlájához nem tud hozzáférni. A tranzakció megerősítésének köszönhetően az Ön rendelését azonnal tudjuk szállítani. További információkat az azonnali utalásról az alábbi oldalon talál: www.sofort.com

6.2.    Milyen magasak a szállítási költségek?

A magyarországi szállítási költségek szállításonként függnek a termék nagyságától, illetve a súlyától. A szállítási költségek szabvány alapján vannak számolva és tartalmazzák az összes szállítással kapcsolatos költséget (csomagolás, a logisztikai szolgáltató esetleges plusz költségei, stb.)

Szállítás típusa/Termékkategória

Szállítási költség

Példák

Click & Collect

0 Ft

Ingyenes átvétel az üzletben.

Utánvételi díj

400 Ft

Utánvételi fizetés esetén a HERVIS által kiállított számlában lévő szállítási költségek mellett kiegészítésképpen utánvételi díjat kell fizetnie közvetlenül a kézbesítőnek.

1 Kategória

1200 Ft

Sztenderd szállítási költség a kínálatunk nagy részére – pl. ruházat, cipők, stb.

2 Kategória

2999 Ft

Pl. Síléc, snowboard, gyermekkerékpárok, stb.

3 Kategória

7499 Ft

Pl. felnőtt kerékpárok, szobabicikli, stb.

4 Kategória

7499 Ft-tól

Pl. fitneszgépek,asztalitenisz, infraszauna, nehezebb súlyú termékek, stb.

 

A szállítási költség tartalmazza a mindenkori ÁFA értékét.

 

 7.       Csomagküldő szolgálat & szállítás

7.1.    Hova tudom szállíttatni a rendelésem?

A rendelésének a szállítását vagy az Ön által megadott címre (lakóhely, munkahely stb.) vagy pedig egy szabadon választott HERVIS üzletbe tudja kérni.

7.2.     Külföldre is tudom kérni a szállítást?

Nem, csak és kizárólag az ország területén belül szállítjuk ki a megrendeléseket. A magyarországi vevőknek, akik a www.hervis.hu oldalon rendeltek, csak a Magyarország területén belüli szállítás lehetséges. A kiszállítást a GSL végzi a raktárból a vásárló által megadott címre.  A nem magyarországi vevők a saját országuk számára kialakított honlapon keresztül tudnak rendelni.

7.3.     Van lehetőség expressz szállításra?

Magyarországon nincs. Amennyiben bécsi lakhellyel rendelkezik, a megrendelést még aznap szállítani tudjuk (Same-Day-Delivery: 13 és 20 óra között). Ehhez az szükséges, hogy délelőtt 11 óráig megérkezzen hozzánk a rendelés. Az expressz szállítást kivéve vannak olyan nagyméretű termékek (1,2 m-nél nagyobb), illetve termékek, amelyeknek az azonnali szállítása nem lehetséges. Az expressz szállítás esetében magasabb szállítási díj érvényes, ennek értéke összesen € 14,99.

7.4.    Pontosan úgy kapom meg a megrendelt terméket, ahogyan azt az Online-Shopban feltüntették?

A számítógépének a színmegjelenítő képességétől függően előfordulhatnak eltérések a termék valódi színe és a honlapon megjelenített színe között. A HERVIS nem tudja garantálni, hogy a honlapon megjelenő színek pontosan megfelelnek a termék valódi színének.

7.5.     Mit tudok tenni, ha sérült árut kapok?

Amennyiben egy áru a szállítás során megsérül, úgy azt a szállító felé haladéktalanul jeleznie kell és tőle jegyzőkönyv felvételét kell kérnie, hogy a kár érvényesíthető legyen.  A HERVIS nem vállal felelősséget a harmadik fél esetleges vétkes magatartásáért. A nyilvánvaló hiányosságokat – hiányzó alkatrész –a vevőnek a szállítást követően haladéktalanul jeleznie kell. Más hiányosságokat, amiket az első alapos vizsgálat után nem lehet azonnal észrevenni, kérem, azonnal jelezzen nekünk, legkésőbb a szállítást követő 3 hónapon belül.

7.6.    Mit kell tennem, ha nem azt a terméket kapom meg, amit megrendeltem?

Ha nem azt a terméket kapta meg, amit megrendelt, lehetősége van azt az Önhöz legközelebbi üzletünkben visszaadni, illetve kicserélni, vagy pedig a visszaküldő matrica segítségével ingyenesen visszaküldeni.

 7.7.     A megrendelt termékek (kerékpárok, sífelszerelés stb.) a szállítás során összeszerelésre kerülnek és az átvétel után rögtön használatba vehetőek?

Minden HERVIS Online-Shopon keresztül vásárolt kerékpár, sífelszerelés és fitneszgép részben össze van szerelve és kartoncsomagolásban van kiszállítva. A végleges összeszereléshez szaktudás szükséges. A vásárlási ár nem tartalmazza ennek a költségeit.

7.8.     El tudja végezni helyettem a HERVIS a végleges összeszerelést?

Üzleteink természetesen a rendelkezésére állnak, hogy ezeket elvégezzék (csak a „Click & Collect” szállítás esetében érvényes).

A HERVIS üzletben való átvétel esetén lehetősége van megrendelni a teljes összeszerelést is (a megrendelés legutolsó lépéseként – a rendelés áttekintése oldalon).

A)     Kerékpár összeszerelés

Amennyiben a kerékpár teljes összeszereltetése mellett döntött, a kerékpárját egy Ön által választott üzletbe szállítják. Amint a kerékpár megérkezett, szakembereink telefonon keresztül felveszik Önnel a kapcsolatot, hogy tisztázzák a kérdéseket és a különböző kívánságokat, illetve azért, hogy megadják az átvétel várható időpontját. Így egyben időt is spórol és a biztonság érzésével kerékpározhat a későbbiekben.

B)      Sífelszerelés összeszerelése

Amennyiben a biztonsági összeszerelés mellett döntött, sífelszerelését egy Ön által választott üzletbe szállítják. Amint a sífelszerelés megérkezett, dolgozóink telefonon keresztül felveszik Önnel a kapcsolatot, hogy időpontot egyeztessenek Önnel. Az egyeztetett időpont alkalmával kérjük hozza magával a síbakancsát, mert csak így lehet a biztonsági beállításokat megfelelően elvégezni. Az egyeztetett időpontban szakembereink azonnal elvégzik a beállításokat. Végezetül az összeszerelést követően azonnal hazaviheti a sífelszerelését. Így egyrészt időt is spórol, másrészt pedig gondtalanul, a biztonság érzésével élvezheti a síelés nyújtotta örömöket.

C)      Fitneszgépek

A fitneszgépek összeszerelésére lehetőség van az üzletünkben (Click & Collect szállítás esetén).

A szállítási címre való kiszállítás során a HERVIS lehetőséget biztosít a gyártóval való együttműködést révén a helyben történő szakszerű összeszerelésre.  A szállítás fuvarozás útján történik.

 

 8.       Online-foglalás

8.1.     Van lehetőségem online lefoglalni egy terméket egy adott üzletben?

Igen, van lehetősége arra, hogy online lefoglaljon a nevére egy elérhető terméket az Ön által kiválasztott üzletben. Amint megérkezik hozzánk a foglalási kérelme, először megbizonyosodunk róla, hogy a termék tényleg elérhető, majd erről 24 órán belül küldünk Önnek egy értesítőt e-mailben vagy SMS-ben. Ha az adott termék elérhető, akkor 3 napon keresztül félretesszük azt az Ön nevére. A határidő lejárta előtt 24 órával küldünk Önnek egy emlékeztetőt e-mailben vagy SMS-ben. A 3 nap eltelte után sajnos nem tudjuk tovább őrizni a terméket az Ön számára, ezért a foglalást töröljük. A termék átvétele alkalmával a korábban küldött értesítő üzenetet magával kell hoznia. Vásárlási kötelezettség nem áll fenn.

8.2.     Melyik termékeket tudom lefoglalni online?

Általában bármelyik online feltűntetett terméket lehetősége van lefoglalni (kivéve a Mega Countdown-termékeket, amik csak online elérhetőek) – a termék elérhetősége a mindenkori üzlettől függ. Az, hogy az Ön által kiválasztott termék elérhető-e, egy jelzőrendszer segítségével tudja megnézni:

·         Ha zöld, akkor még elegendő van raktáron

·         Ha sárga, akkor már nem sok termék van raktáron

·         Ha piros, akkor a termék mér nem elérhető

8.3.    Hány terméket tudok online lefoglalni?

Foglalásonként egy terméket tud lefoglalni.

 

9.       Hol találom meg az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF) és az elállási jog feltételeit?

A fogyasztónak törvényes elállási joga van 14 napon belül. További információkért olvassa el az elállási jogról szóló tájékoztatónkat (http://www.hervis.hu/store/elallas).

Az Általános Szerződési Feltételeket itt tudja elolvasni.

 

 10.    Visszavétel & Csere

10.1.Mennyi ideig tudom visszaváltani a rendelt termékeket?

Az elállási jog után 14 napos visszaviteli joga van a HERVIS-nél. A törvényes elállási jogtól függetlenül felkínáljuk Önnek a lehetőséget, hogy az árut díjmentesen visszaadja az üzletünkben. Online vásárolta a cipőt, de túl kicsi? Semmi baj: az online vásárolt termékeket (amennyiben nincs nyoma a használatnak) természetesen egyszerűen és kényelmesen kicserélheti vagy visszaválthatja az üzletünket. A mellékelt visszaküldő lap segítségével ingyenesen visszaküldheti a terméket.

10.2.Visszaküldés esetén hogyan kapom vissza a pénzem?

Az üzletben való visszaváltás esetében a vásárlási ár és a szállítási költség visszatérítése ugyan olyan módon történik, mint a fizetés.

Ha postai úton, a mellékelt visszaküldő lap segítségével küldi vissza a terméket, a HERVIS átvállalja a szállítási költségeket. A vásárlási árat és a szállítási költséget visszautaljuk a számlájára.

10.3.Választhatok egy üzletet, ahol átvehetem a rendelésemet?

Igen, amennyiben azt szeretné, hogy a csomagját direkt egy HERVIS üzletbe szállítsák ki, a rendelési folyamat során a rendelési opcióknál a Szállítási címeim alatt a „Click & Collect” lehetőséget válassza. Az irányítószám és a legközelebbi üzlet szerint is ki tudja keresni a kívánt üzletet.

 

 11.   Utalványok & Akciók

11.1.Hogyan tudok beváltani egy utalványt?

A pénzutalványokat csak és kizárólag az üzleteinkben tudja beváltani, az Online-Shopban nem. Az utalvány készpénzre váltása nem lehetséges. Az akciós utalványok általában érvényességi dátummal vannak ellátva, és ennek az érvényességi időnek a lejárata után már nem használhatóak fel, illetve utólagosan sem lehet őket figyelembe venni.

11.2.Hogyan tudom beváltani az utalványkódokat?

Az utalványkódokat csak és kizárólag a HERVIS Online-shopjában tudja felhasználni. Ezek egyrészt nem összevonhatóak más utalványkódokkal, másrészt pedig csak bizonyos ideig lehet beváltani őket.

11.3.Az árkedvezményeket és az akciós árakat automatikusan levonják?

Az akciók mind az üzleteinkben, mind pedig az Online-Shopban korlátozottak lehetnek. Az árkedvezményeket és az akciós árakat a mindenkori utalványkódokkal a Kosáron belül a rendelés áttekintésénél tudja beváltani. Automatikus beváltás/figyelembe vétel nem történik.

11.4.Van lehetőségem különböző utalványokat illetve árkedvezményeket egyidejűleg beváltani vagy egymással kombinálni?

Az utalványokat és az árkedvezményeket nem lehet egymással kombinálni, illetve az egyidejűleg való beváltásuk sem lehetséges.

Ingyenes szállítás Ingyenes szállítás
Online foglalás Online foglalás
Visszafizetési garancia Visszafizetési garancia
Többféle fizetési lehetőség Többféle fizetési lehetőség
Felül Felül